Werkwijze

U kunt in de Smilde Foods Cadeaushop cadeaus uitzoeken en bestellen. Het assortiment is ingedeeld in verschillende categoriën. U kunt betalen met de punten die u heeft gespaard d.m.v. aanschaf van Romi frituurproducten en/of tijdens diverse spaaracties van Romi, Fano en Bebo.

Punten sparen
Op Romi frituurproducten (vast en vloeibaar) ontvangt u 10 punten voor elke 10 kg-doos of 10 liter-emmer. De bag-in-box of bottle-in-box met een inhoud van 15 liter geeft u recht op 15 spaarpunten.

Stappenplan:

  1. Om te kunnen sparen dient u zich aan te melden als deelnemer aan de Spaaractie d.m.v. het aanmaken van een persoonlijke account op webshop.smildefoods.nl.
  2. Spaart u met Romi? De spaarpunten worden u dan in dit persoonlijke spaaraccount door Royal Smilde Foods toegekend na ontvangst van uw Romi jaarafname-overzicht van uw grossier. Dit jaar- overzicht dient u op te sturen naar:

    Royal Smilde Foods
    T.a.v. Romi Spaaractie
    Antwoordnummer 31
    8440 VB Heerenveen
    info@romi.eu

    Vermeld duidelijk uw bedrijfsnaam, vestigingsplaats en het voor het spaaraccount gebruikte e-mailadres op het jaaroverzicht.

  3. U ontvangt per e-mail een bevestiging van de saldo-opwaardering. Vervolgens kunt u met uw account uw cadeaubestelling plaatsen in de Smilde Foods Cadeaushop
  4. Spaart u d.m.v. andere (tijdelijke) spaaracties van bijvoorbeeld Fano? Volg de instructies op de spaarcodestickers of andere actie-communicatiemiddelen (folder, nieuwsbrief etc.).

Spelregels:

De spaaractie is er voor ondernemers. Tussenhandelaren en groothandels zijn uitgesloten van deelname. U kunt alleen sparen voor de getoonde cadeaus uit de webshop. Wilt u uw punten verzilveren voor contanten, dan wordt er gerekend met een waarde van 1,5 eurocent per spaarpunt.

U kunt een verzoek tot contante uitbetaling indienen door een e-mail te sturen met daarin uw bedrijfsnaam, vestigingsplaats en IBAN-bankgegevens naar webshop@smildefoods.nl. U verzoek wordt z.s.m. in behandeling genomen. Indien het door u bestelde cadeau onverhoopt niet meer leverbaar is, wordt de bestelling geannuleerd. De gebruikte spaarpunten zullen daarna weer aan uw saldo worden toegevoegd. Wijzigingen in de afgebeelde artikelen, de omschrijvingen en de voorwaarden zijn voorbehouden. Fiscale afhandeling is voor rekening van de cadeaubesteller. Onjuiste en/of onvolledige bestellingen worden niet in behandeling genomen. Royal Smilde Foods BV kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het niet ontvangen of zoekraken van waardepunten.

Vragen

Heeft u vragen over de werkwijze of webshop, dan kunt u contact met ons opnemen via webshop@smildefoods.nl of telefoonnummer 0513-639 441.

Disclaimer

Bekijk hier de algemene disclaimer van Smilde Foods bv.